piątek, 18 marca 2011

kubki:)

Jestem jedną z tych osób, która nie potrafi pić ze szklanki:) Parzy w dłonie zamiast pocieszająco rozgrzewać, a poza tym, herbata w szklance smakuje inaczej niż w przytulnym kubku... Pewnie z naukowego punktu widzenia nie ma to kompletnie sensu, ale jeśli o mnie chodzi, to herbata w szklance mi po prostu nie smakuje. A kawa w szklance to już w ogóle horror...
Miałam kiedyś całkiem sporą kolekcję ulubionych kubków, ale wytłukły się podczas kolejnych przeprowadzek. A z resztą rozprawił się mój kiciuś kochany (w myśl zasady - co stoi na biurku powinno leżeć na podłodze...:)) W poszukiwaniu inspiracji natrafiłam na takie cudeńka:

Mój ulubiony, pokazywany już wcześniej. Bardzo bym chciała taki mieć...:



Oraz kolejne:








Cudownie byłoby pić sobie rano kawusię z takiego kubeczka i przy okazji porannej mobilizacji pokontemplować trochę, pozytywnie się naładować:)

Znalazłam też inne śliczności:

1. Dla miłośniczek haftu krzyżykowego. Podoba mi się pomysł, sam kubek już mniej



2. Do tych pewnie wiele z Was zapała miłością tak jak ja:)




3. Dla miłośniczek literek we wnętrzu. Szczerze przyznam, że do takich nie należę, ale po zobaczeniu kubków w różnych aranżacjach (niekoniecznie z przeznaczeniem do picia) stwierdzam, że to bardzo fajny pomysł. Można tworzyć własne cytaty:)









(kubki w literki pochodzą ze sklepu Anthropologie, pozostałe zdjęcia znalazłam w internecie bez podania skąd są)

I na koniec jeszcze taki cukiereczek. To nie kubek, ale straszliwie mi się podoba:)



Macie może jakieś pomysły jak samemu zrobić takie kubki? Literki wydaje mi się można pomalować za pomocą szablonu, ale nigdy tego nie robiłam. Za to z napisami nie bardzo wiem jak się rozprawić. Możnaby pewnie gdzieś zamówić, ale wolałabym zrobić sama. No nic, pokombinuję. Może macie jakieś porady albo tutoriale?

Pysznej herbatki/kawy z ulubionych kubeczków życzę wszystkim:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz